Monday 25 January 2016

مشت زنی کی عادت اور اس کا انجام


 مردانہ کمزوری کا علاج
ایک روز ایک مریض میرے پاس آیا اور اس نے اپنا مسئلہ کچھ اس طرح بیان کیا ۔
میری عمر اس وقت25 سال کی ہے۔ دوسروں کے دیکھنے میں کوئی بیماری نہیں ہے۔ لیکن میں مرد کہلانے کے قابل نہیں ہوں۔ پانچ سال شادی کو ہو چکےہیں۔ ایک روز بھی 

عورت کے نزدیک نہیں گیا۔ میری یوں تو جو انی کی عمر ہے۔ لیکن عورت کے نزدیک جانے سے اتنا گھبراتا ہوں۔ جیسے بلی سے 
  چوہا  وجہ اس کی یہ ہے کہ جس وقت میری عمر 15 سال کی تھی۔ میں نے والدین سے کراچی بورڈنگ ہاوس میں داخل ہونے کی التجا کی جو منظورہو گئ میں وہاں داخل ہو گیا۔ بس 

یوں سمجھیے کہ دوزخ کی دنیا میں داخل ہو گیا۔ میں اپنی کلاس میں سب سے ہوشیار تھا۔ اس لئے میرے ہم جماعتی اکثر میرے گرد ہی جمع رہا کرتے تھے۔ چھ ماہ اسی طرح گزر گئے۔ 

اسکول میں دس روز کی چٹھیاں ہوہیں سپرنٹنڈنٹ صاحب اپنے گھر جانے لگے۔ تمام انتظام میرے سپرد ہی کیا گیا۔ سپرنٹنڈنٹ صاحب کے چلے جانے پر ایک خوبصورت لڑکا تھا۔ 

اس سے غلام بازی شروع ہو گئ۔ ایک دوست نے جلق لگانے کی بھی تر غیب دی۔ اب کیا تھا جلق کی عادت پڑ گئ۔ دونوں آپس میں مل مل کر خزانہ زندگئ کو لٹانا اور برباد کرنا 

شروع کر دیا۔ تعطیلات ختم ہو گئ۔ لیکن ہماری پریکٹس روز بروز بڑھنے لگی۔ کسی طرح انٹرنس تو پاس کر لیا۔ کالج میں پہنچا۔ لیکن وہ عادت ترک نہیں ہوئی بلکہ وہاں اور بھی چند 

دوستوں کی وجہ سے خوب رنگ آنے لگا۔ والدین نے خیال کیا کہ محنت کی وجہ سے لڑکا کمزور ہوتا جا رہا ہے۔ ہائے افسوس یہ کسی کو خیال نہ آیا کہ انٹرنس پاس ہونے کے ساتھ 

ساتھ جلق کا کالج بھی پاس کر چکا ہوں۔ جس کی وجہ سے گریجویٹ کی ڈگری یعنی احتلام حاصل ہو چکا ہے۔اگر کسی ہفتہ میں ہر روز نہ ہوا تو دوسرے روز معمول تھا۔ آخرکار آلہ 

تناسل کی رگیں بالکل ہی ماری گئیں۔ والدین نے کمزوری کی حالت کا خیال کر کے کالج سے اٹھا لیا۔ شادی کر دی گئی۔عورت کی شکل سے خوف معلوم ہوتا ہے۔ ذرا   دیکھتے 
ہی فوراً انزال ہو جاتا ہے۔ ایک روز اپنی عورت سے تمام ماجرہ کہہ دینا پڑا۔ سوائے رونے کے اور وہ بیچاری کر ہی کیا سکتی تھی۔ دن رات میرے غم اداس رہنے لگی۔ اس کی اداسی 

دیکھ کر دو تین بار خودکشی کا ارادہ ظاہر کیا۔ لیکن اس کی محبت اور شریفانہ برتاو نے آج تک میری زندگی کے چراغ کو گل نہیں ہونے دیا۔ عرصہ دو سال سے برابر علاج کر رہا 

ہوں۔ کوئی ایسا حکیم وید ڈاکٹر نہیں چھوڑا جو کہ ان بیماریوں کے علاج میں اپنے آپ کو قابل خیال کرتے ہیں ہزاروںروپیہ برباد کردیا۔ لیکن ابھی تک وہی ڈہاک کے تین پات 

ہیں۔ اب زیادہ آپ سے اور کیا بیان کرو۔قارئین ! اس قدر بیان کرنے کے بعد وہ پھوٹ پھوٹ کر رونے لگے۔ میں نے محبت سے بہت دلاسہ دیا۔ اور اللہ کا نام لے کر اس کا 

علاج شروع کیا۔ تین ماہ تک برابر علاج کرنے پر اس کی حالت بالکل ٹھیک ہو گئی۔ اللہ تعالیٰ کی قدرت سے اس وقت چار بچوں کا باپ ہے۔   


Mardana kamzori ka ilaj

 مردانہ کمزوری کا علاج

مایوسی گناہ ھے ۔ مردانہ کمزوری کا علاج
Enlargement Tila and Capsules 
Cell No./ Whats App +923006397500
۞ اگر عضو کا سائز چھوٹا ھے یا پتلا ھے اور کمزور ھے تو ھمارے علاج سے موٹا ھوسکتا ھے لمبائی بڑہ سکتی ھے۞قیمت:نارمل سائز کورس 5000 روپے
سپرسائز کورس قیمت 8000 روپے 
ایکسٹرا سائز کورس 15000 روپے
فوری انزال ,جریان،احتلام،سرعت انزال کا مکمل علاج ۞ ۔

No comments:

Post a Comment